مرحله 3 بیماری کلیه با یک کلیه کاهش 20٪

یک شنبه 16 تير 1392
ن : lafee

مرحله 3 بیماری کلیه با یک کلیه کاهش 20٪

 مرحله 3 بیماری کلیه با یک کلیه کاهش 20٪ 


من تشخیص داده شد در مرحله 3 بیماری کلیوی کلیه recently.One در اندازه طبیعی است، اما یکی دیگر کوچکتر از حد طبیعی است، کاهش 20٪. باید چه کار کنم؟

با تشکر برای inquiry.Firstly خود را، شما باید بدانید علل اولیه از کلیه disease.There خود را چه هستند تنوع علل، مانند، دیابت، فشار خون بالا، اختلال اتوایمیون etc.Control این شرایط اولیه است می تواند به صدمه به خود را کاهش می دهد کلیه ها.

هر کلیه حدود یک میلیون نفرون nephrons.These تشکیل واحدهای عملیاتی در کلیه و شامل گلومرول و کلیه شرایط tubules.In راست، جریان خون را از طریق این نفرون ها و مواد زائد خواهد شد از بدن حذف.

اگر خون کافی به نفرون ارائه شده، ایسکمی و اکسیژن می sarring نفرون شود و در نتیجه انقباض از کلیه ها در اندازه. التهاب نفرون علت انقباض کلیه است، مانند در Nephritis.Hydronephrosis لوپوس می تواند باعث افزایش فشار به نفرون ها شود، در نتیجه منجر به آسیب به نفرون ها.

همه در همه، برای جلوگیری از کلیه ها از کاهش بیشتر، دو اهداف درمان عبارتند از:

در مرحله اول، کنترل علل انقباض کلیوی؛

ثانیا، ارائه به اندازه کافی خون و اکسیژن به نفرون به اصلاح ایسکمی و شرایط فقدان اکسیژن.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی یک درمان توصیه شده برای مرحله 3 بیماری کلیه با انقباض کلیه است. آن را در راه های زیر کار می کند برای درمان این بیماری است.

در مرحله اول، داروهای میکرو چینی می تواند شریان کلیوی گشاد و بهبود میکروسیرکولاسیون در kidneys.In این راه، خون بیشتری خواهد شد به نفرون عرضه، در نتیجه اصلاح ایسکمی و شرایط فقدان اکسیژن.

ثانیا، داروهای میکرو چینی می توانید سیستم خود را تعمیر بدن را تحریک می کند. بافت کلیه اختلال را می توان بازسازی شده، در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی. در همین حال، مواد فعال در این درمان تونیک بافت های کلیوی هستند و آنها می توانند مواد مغذی غنی به ارائه کلیه اختلال.

مرحله 3 بیماری کلیه یک مرحلهی بسیار حساس است. هنگامی که آن را به 4 مرحله پیشرفت می کند، بسیاری از بیماران مجبور به استفاده از درمان جایگزینی مانند دیالیز یا پیوند کلیه. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کاهش ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.